De Akergemeente is een kleine kerk in een grote stad. Om het evangelie zichtbaar te maken in de Akerwijk is veel inspanning nodig. We kunnen dat niet zonder hulp van buiten de gemeente.

Veel mensen steunen de Akergemeente: familie, oud gemeenteleden, vrienden, kerken. Deze groep van mensen en kerken zijn erg waardevol voor de Akergemeente. Ze vormen een achterban die meeleeft in gebed, praktisch en/of financieel.

Deze Vrienden van de Aker ontvangen regelmatig een Nieuwsbrief over het wel en wee in de gemeente en in de wijk. Lees hier onze Nieuwsbrief.

Wilt u meer informatie of wilt u zich (vrijblijvend) aanmelden voor de nieuwsbrief? Stuur een mailtje naar info@akergemeente.nl.

Wilt u de Akergemeente of Chaudfontaine financieel steunen, kijk dan op deze pagina.